Веселі науки

Вчитель Шишкова Людмила Федорівна (для учнів)

  • Головна сторінка
  • Інформатика 3 клас
  • 4 кл. Інформатика
  • Інформатика 5 кл.
  • 6 клас Інформатика
  • Пізнаємо природу 5 клас
  • Пізнаємо природу 6 клас
  • 5 клас Технологія
  • 6 клас Технологія
  • 7 кл технологія
  • 8 клас технології
  • 9 клас Технології
  • Технологія
  • Креслення
  • Економіка
  • В'язання гачком
  • Моделювання з сірників (матчворк)
  • Інженерний тиждень.
  • Для допитливих
  • Руханки
  • Підготовка до Олімпіади
  • Оцінювання НУШ

вівторок, 18 березня 2025 р.

Проєкт "Ловимо зірки"

 

Завдання

Виконайте проєкт "Ловимо зірки"  

Заготовка https://scratch.mit.edu/projects/783003278/

У цьому проекті ми розробимо гру, в якій персонаж зникає та з'являється у випадковому місці, щоразу, коли на нього клацають. Спробуйте клацати на персонажі якомога швидше, поки не завершиться час.

Зіграти в демонстраційну версію.

Етапи виконання проекту
           

1) Створіть персонаж, додавши фігуру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

2) Встановіть тло у вигляді зображення чи кольору. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

3) Коли клацнули на фігурі, нехай вона з'явиться у випадковому місці. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


4) Коли персонаж з'являється, нехай його розмір змінюється на випадкову величину. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


5) Коли персонаж з'являється, нехай його колір змінюється на випадкову величинy. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


6) Створіть змінну для рахунку, і нехай вона виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


7) Нехай рахунок збільшується щоразу, як клацнули на спрайт. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


8) Створіть змінну-таймер, яка має значення 20 і виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

 

9) Нехай таймер зменшує значення на 1 щосекунди. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


10) Коли таймер рівний 0, зупиніть гру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


Цикл може виглядати інакше: замість команди завжди використаємо повторення з умовою:


11) Створіть повідомлення "Гру завершено". Зробіть веселу кінцівку! Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

12) Для коректного початку гри потрібно скидати зміни кольору та розміру спрайту і переміщувати його в центр екрану.



Posted by Людмила Шишкова at 11:58
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка
Підписатися на: Дописати коментарі (Atom)

Прихильники

Перегляди за останній місяць

Про мене

Моє фото
Людмила Шишкова
Дивитися мій повний профіль
Тема "Венеціанське вікно". На платформі Blogger.