Інформатика 5 кл.


Здача робіт учнями

Урок № 25



Урок № 24


Урок № 23
Поняття комп’ютерної графіки. Растрові і векторні зображення.
Натисни тут   👉 💻 
Урок № 22
Поняття комп’ютерної графіки. Растрові і векторні зображення.
Натисни тут   👉 💻 
Урок № 21 (2)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ ( Електронна книга)
Натисни тут   👉 💻 
Урок № 21 (1)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ ( Електронна книга)
Натисни тут   👉 💻 
Урок № 20 (2)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ ( Пасхальний кролик)
Натисни тут   👉 💻
Урок № 20 (1)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ ( Пасхальний кролик)
Натисни тут   👉 💻
Урок № 19 (3)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Пінгвін та лабірінт)
Натисни тут   👉 💻
Урок № 19 (2)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Пінгвін та лабірінт)
Натисни тут   👉 💻
Урок № 19 (1)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Пінгвін та лабірінт)
Натисни тут   👉 💻
Урок № 18
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Піймай валентинку)
Натисни тут   👉 💻
Урок № 17
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Новий рік)
Натисни тут   👉 💻
Урок № 16
Алгоритми та програми
Натисни тут   👉 💻

Урок № 15 (1).
Реєстрація в середовищі СКРЕТЧ
Натисни тут   👉 💻


Урок № 15
Редагування та форматування тексту
Натисни тут   👉 💻
Урок № 14
Основні об'єкти текстового документа
Натисни тут   👉 💻
Урок № 13
Мережеві технології та Інтернет
Натисни тут   👉 💻

Урок № 12
Узагальнення знань з теми "Інформаційні процеси та системи"
Натисни тут   👉 💻

Урок № 11
Файли і папки, операції над ними
Натисни тут   👉 💻

Урок № 10
Операційна система та її інтерфейс
Натисни тут   👉 💻

Урок № 9
Натисни тут   👉 💻
Урок № 7-8


Урок №6 (7).

Завдання.
Урок №6 (6).
Завдання.

Урок №6 (5).
Завдання.
Знайдіть сайт та оцініть його вміст за поданою формою
 
https://forms.gle/MG5cMmN3ZDVQU2ep7

Урок №6 (4).
Завдання.
Знайдіть в Інтернеті відповіді на питання, заповніть форму.

Урок №6 (3).
Завдання.
РОЗМІСТИТИ 3 посилання  
1) сайт ліцею №1
2) блог «Веселі науки»  навчання інформатики у 5 кл.
3) YouTube-канал дистанційного навчання інформатики

Вправи.


Урок №6 (2).

Інтернет, що змінює світ.






Урок №6 (1).


Урок №6

Завдання
Відкрийте у програмі Paint малюнок та намалюйте шлях передачі повідомлення так, щоб охопити якомога більше комп’ютерів. МАЛЮНОК

Урок №5

Урок №4
Квести Натисни тут   👉 💻

Урок №3




Інтерактивні вправи.



Урок №2

Інтерактивні вправи:

Практика

Створи QR-код свого імені https://www.websiteplanet.com/uk/webtools/free-qr-code-generator/
Для чого він може використовуватись?

Урок №1



1 коментар: