Здача робіт учнями
Урок № 25
Урок № 24
Урок № 23
Поняття комп’ютерної графіки. Растрові і векторні зображення.
Натисни тут 👉 💻
Урок № 22
Поняття комп’ютерної графіки. Растрові і векторні зображення.
Натисни тут 👉 💻
Урок № 21 (2)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ ( Електронна книга)
Натисни тут 👉 💻
Урок № 21 (1)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ ( Електронна книга)
Натисни тут 👉 💻
Урок № 20 (1)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ ( Пасхальний кролик)
Натисни тут 👉 💻
Урок № 19 (3)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Пінгвін та лабірінт)
Натисни тут 👉 💻
Урок № 19 (2)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Пінгвін та лабірінт)
Натисни тут 👉 💻
Урок № 19 (1)
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Пінгвін та лабірінт)
Натисни тут 👉 💻
Урок № 18
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Піймай валентинку)
Натисни тут 👉 💻
Урок № 17
Створення прєктів в серодовищі СКРЕТЧ (Новий рік)
Натисни тут 👉 💻
Урок № 16
Алгоритми та програми
Натисни тут 👉 💻
Урок № 15 (1).
Реєстрація в середовищі СКРЕТЧ
Натисни тут 👉 💻
Урок № 15
Редагування та форматування тексту
Натисни тут 👉 💻
Урок № 14
Основні об'єкти текстового документа
Натисни тут 👉 💻
Урок № 13
Мережеві технології та Інтернет
Натисни тут 👉 💻
Урок № 12
Узагальнення знань з теми "Інформаційні процеси та системи"
Натисни тут 👉 💻
Урок № 11
Файли і папки, операції над ними
Натисни тут 👉 💻
Урок № 10
Операційна система та її інтерфейс
Натисни тут 👉 💻
Урок № 9
Натисни тут 👉 💻
Урок № 7-8Урок №6 (7).
Завдання.
Урок №6 (6).
Завдання.
Оформіть улюблену цитату
Вправа.
Урок №6 (5).
Завдання.
Знайдіть сайт та оцініть його вміст за поданою формою
https://forms.gle/MG5cMmN3ZDVQU2ep7
https://forms.gle/MG5cMmN3ZDVQU2ep7
Урок №6 (4).
Завдання.
Знайдіть в Інтернеті відповіді на питання, заповніть форму.
Урок №6 (3).
Завдання.
РОЗМІСТИТИ 3 посилання
1) сайт ліцею №1
2) блог «Веселі науки» навчання інформатики у 5 кл.
3) YouTube-канал дистанційного навчання інформатики
Вправи.
Урок №6 (2).
Урок №6 (1).
Урок №6
Завдання.
Відкрийте у програмі Paint малюнок та намалюйте шлях передачі повідомлення так, щоб охопити якомога більше комп’ютерів. МАЛЮНОК
Урок №5
Урок №4
Урок №3
Урок №2
Інтерактивні вправи:
Практика
Створи QR-код свого імені https://www.websiteplanet.com/uk/webtools/free-qr-code-generator/
Для чого він може використовуватись?
Урок №1
цікаво та інформативно)
ВідповістиВидалити