Критерії оцінювання. Природнича галузь. НУШ
Урок 43.
Здібності та можливості людини. Пам’ять, увага, інтелект
Урок 42.
Екологічні проблеми України
Збереження природи в Україні
Урок 40.
Глобальні тенденції збереження живої природи
Урок 39.
Історичний розвиток живої природи.
Урок 38.
Урок 37.
Які ризики і наслідки споживацької діяльності людей для природи
Урок 36(1)
Приклади тем:
«Чому я не смітник: моя планета – мій дім»
«Що буде з природою, якщо ми не зупинимось?»
«Як я можу допомогти природі вже сьогодні?»
«Ліс мовчить, але він теж кричить про допомогу»
Урок 36.
З чого складається екосистема житла та що на неї впливає
Урок 35.
Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров'я
Урок 34.
Як змінюється організм людини коли росте і розвивається
Урок 33.
Відео "Як влаштована і функціонує нервова система людини"
Урок 32.
Відео "Як влаштовані штучні екосистеми поля і саду"
Екосистеми поля і саду презентація
Урок 31.
Відео "Про природні екосистеми і біосферу"
Екосистеми, ланцюг живлення презентація
Урок 30.
Відео "Як розмножуються та розвиваються тварини та рослини"
Розмноження рослин та тварин презентація
Урок 29.
Відео "Навіщо та як класифікують організми"
Класифікація організмів презентація
Урок 28.
Відео "Чим особливі бактерії та віруси"
Віруси та бактерії презентація
Урок 27.
Невидимий світ живої природи (презентація)
Урок 26.
Дізнаємося про освоєння космосу
Урок 25.
Привідкриваємо таємниці зоряного неба
Зоряне небо (Stellarium)
Урок 24.
Урок 23.
Що відомо про сусідів Землі у Сонячній системі
Тест. Я людина змінює оболонки землі
Урок 22.
Як людина змінює оболонки Землі
Відео
Урок 21.
Чому грунти є цінним природним ресурсом
Урок 20.
Що належить до природних ресурсів і як їх використовує людина.
Урок 19.
Дізнаємося про Землю і Всесвіт
Роботи учнів "Сонячна система очима дітей"
Урок 18.
Роботи учнів (реактивний рух).
Урок 17.
Чим особливі магніти та навіщо вони потрібні
Довідка
- Внутрішнє ядро складається з сплаву заліза з домішками нікелю (до 5 %), кремнію, сульфуру, кисню і інших речовин. Можливо, суб'ядро є одним суцільним кристалом заліза.
Урок 16.
Як виникає та яку роботу виконує електричний струм.
Урок 15.
Урок 14.
Чому одні тіла плавають, а інші тонуть
Урок 13.
Чим особливі реактивний рух і сила пружності
Урок 12.
Що називають матеріалами та як їх використовують.
Урок 11.
Урок 10.
З чого складаються і де використовуються розчини
Досліди в домашніх умовах
https://drive.google.com/drive/folders/1wC5YVAk2H4hOGwZxodo1oO2ob6IAoOdg?usp=sharing
Урок 9.
Хімічні явища й ознаки, що їх супроводжують.
Урок 8.
Міні проєкт. Опале листя: користь чи шкода?
Урок 7.
Фізичні тіла, матеріали, речовини.
Урок 6.
ВправиУрок 5.
https://youtu.be/UEA9iEh2e94?feature=shared
Пікометр (скорочення пм, міжнародне pm) — частинна одиниця вимірювання відстані, яка дорівнює 10-12 метрів (0,000 000 000 001 м). Діаметр ядра атома: приблизно 0,001 пм.
Урок 4.
Як роблять відкриття та створюють винаходи
Дослідницький спосіб розв'язання проблеми
Урок 2.
Яка роль природничих наук у житті людини
Урок 1.
Навіщо та як люди пізнають природу. Практичне дослідження. Спостереження тіл та явищ природи.
Практичне дослідження
"Спостереження за змінами в погоді"
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
Зошит пізнаємо природу "Нумо досліджувати"
Немає коментарів:
Дописати коментар